Aveți nevoie de un nou impuls în cariera dumneavoastră? Sunteți un antreprenor și căutați noi oportunități? Business Days vă așteaptă!
A 16-a ediţie a Business Days va reveni la Iaşi după doi ani, în perioada 1-2 octombrie, cu un program complex de acţiuni şi speakeri de top, conform tradiţiei sale formate în ultimii patru ani. Desfăşurat în cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall, Iaşi Business Days (www.businessdays.ro/iaşi-2014) va reuni, ca şi în cazul ediţiilor de până acum, un număr de aproximativ 1000 de antreprenori, middle şi top manageri, profesionişti şi specialişti din diverse arii de business, precum avocaţi, medici, contabili, s.a.m.d.
Evenimentul de la Iaşi va continua succesul ediţiei anterioare, desfăşurată la Cluj, care a înregistrat peste 1.300 de participanţii provenind din domenii precum comerţ (15,5%), servicii profesionale (11%), IT (10,7%), bănci şi instituţii (7,9%), online (4,5%), publicitate (4,1%) etc.
7 motive pentru care Iaşi Business Days aduce valoare în dezvoltarea fiecărui participant
- Calitatea speakerilor, prezenţi pentru a te inspira şi pentru a te ajuta să-ţi dezvolţi abilităţile de management şi antreprenoriale, prin exemple din propria lor experienţă;
- Numărul mare de specialişti, experţi şi consultanţi din diverse domenii, prezenţi pentru a te ajuta să găseşti soluţii şi răspunsuri la problemele şi provocările cu care te confrunţi;
- Participarea speakerilor străini, care vor prezenta concepte de ultimă oră la nivel internaţional în cadrul conferinţelor, dar şi al Masterclass-urilor;
- Tipuri de acces adaptate bugetului, interesului şi timpului fiecăruia;
- Este singurul eveniment din România care are tipuri de acces MULTIPASS, ce permite intrarea cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, dar nu în acelaşi timp;
- Este singurul eveniment în care toate manifestările sunt filmate şi înregistrate, permiţând astfel celor care nu au putut merge la o anumită manifestare pentru că au ales alta, să poată achiziţiona fie acces online premium pe platforma video Business Days TV, unde pot vizualiza workshopurile la care nu au fost, fie pot achiziţiona DVD-ul cu înregistrarea manifestării, direct din magazinul online Business Days, imediat ce sunt disponibile;
- Evenimentul este transmis live (conferinţele şi mesele rotunde), astfel încât oameni de afaceri din alte colţuri ale ţării care nu pot fi prezenţi pot vedea şi înţelege care sunt preocupările mediului de business din regiune.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Radu Georgescu, Paul J.R. Renaud, Aco Vidovič, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Dragoş Paval, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Neguţ, Florentin Banu, Madi Rădulescu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu şi mulţi alţii.
Şi compania noastră, Hieroglifs International ţine să urmărească această conferinţă, deoarece suntem siguri că evenimentul oferă un loc ideal pentru a întâlni noi parteneri, pentru a cumula cunoştinţe profesionale şi expertiză, dar şi o excelentă oportunitate pentru a arăta până unde am ajuns, ce am realizat până acum şi cum veţi putea Dumneavoastră beneficia de serviciile noastre.
Toată lumea este binevenită la o întâlnire cu noi – Hieroglifs International, – prin intermediul reprezentantului nostru la conferinţă, Gianluca Falco, pentru a afla mai multe despre serviciile legate de traduceri, cursurile de limbi străine şi alte servicii oferite de către compania noastră.
Aveți nevoie de un nou impuls în cariera dumneavoastră? Sunteți un antreprenor și căutați noi oportunități? Business Days vă așteaptă!
Vă aducem aminte că au mai rămas doar zece zile până la deschiderea a celei de a treia ediţii a evenimentului Business Days de la Cluj Napoca . Veți avea ocazia să intâlniți cei mai de succes şi mai experimentaţi antreprenori din România, care vor ţine conferințe, mese rotunde, masterclass şi workshopuri. Al doilea eveniment al anului din lanţul de evenimente Business Days va avea loc la Cluj Napoca, în zilele de 9 şi 10 iulie 2014.
Scopul evenimentelor Business Day este să dinameze lumea afacerilor din România şi să creeze o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă. Acest eveniment se concentrează pe tematici legate de spiritul antreprenorial, dezvoltare, start-up-uri şi management, oferind antreprenorilor şi managerilor români oportunități reale pentru dezvoltarea afacerilor prin încurajarea spiritului asociativ, a cooperării, prin interacțiuni, schimb de experiență și nu în ultimul rînd prin facilitarea accesului la resurse de inteligență și know-how.
Evenimentul Business Days vă oferă workshopuri si prezentări cu următoarele tematici:
– Analiză relevantă de branding, poziționare pe piață si finanță
– Prognostizarea viitoarelor trenduri în varii domenii
– Instrumente folosite în procesele de management
– Idei inspirative și exemple motivaționale de leadership și management
şi multe alte topicuri de mare interes legate de afaceri şi antreprenoriat.
De asemenea veţi avea marea şansă de a întâlni şi auzi câţiva dintre antreprenorii de top din România:
– Eberhard Jung – Președinte & CEO, North America Corp
– Dragoș Anastasiu – Proprietar, Eurolines Romania
– Felix Pătrășcanu – Fondator, CEO, FAN Couries
– Marius Ghenea – Business Angel
– Michael Patrulescu – Senior Economist Macro & Strategic Analysis, UniCredit Tiriac Bank
– And Berteanu – Partner, Achieve Global CEE
Şi compania noastră, Hieroglifs International ţine să urmărească această conferinţă, deoarece suntem siguri că evenimentul oferă un loc ideal pentru a întâlni noi parteneri, pentru a cumula cunoştinţe profesionale şi expertiză, dar şi o excelentă oportunitate pentru a arăta până unde am ajuns, ce am realizat până acum şi cum veţi putea Dumneavoastră beneficia de serviciile noastre.
Toată lumea este binevenită la o întâlnire cu noi – Hieroglifs International, – prin intermediul reprezentantului nostru la conferinţă, Gianluca Falco, pentru a afla mai multe despre serviciile legate de traduceri, cursurile de limbi străine şi alte servicii oferite de către compania noastră.
Au mai rămas doar câteva zile până la deschiderea a celei de a treia ediţii a evenimentului Business Days de la Timişoara. Acest eveniment implică participarea celor mai de succes şi mai experimentaţi antreprenori din România, care vor ţine atât prezentări, cât şi workshopuri, fiind vorba în total de peste 40 conferinţe şi 16 workshopuri. Primul eveniment al anului din lanţul de evenimente Business Days va avea loc la Timişoara, în zilele de 2 şi 3 aprilie 2014.
Evenimentele sunt organizate cu scopul declarat de a fi un catalizator pentru lumea afacerilor în România şi se concentrează pe tematici legate de spiritul antreprenorial, dezvoltare, start-up-uri şi management, oferind antreprenorilor şi managerilor români o privire asupra următoarelor tematici:
- Idei inspirative şi exemple motivaţionale de leadership şi management,
- Analiză relevantă de la finanţe până la branding,
- Prognostizarea viitoarelor trenduri în varii domenii,
- Oportunităţi de business networking de înaltă calitate,
- Şansa de a învăţa de la cei mai buni din branşă,
şi multe alte topicuri de mare interes legate de afaceri şi antreprenoriat.
În cadrul conferinţelor veţi avea marea şansă de a întâlni şi auzi câţiva dintre antreprenorii de top din România:
- Eberhard Jung – Preşedinte & CEO, persolog North America Corp.
- Dragos Anastasiu – Proprietar, Eurolines Romania
- Felix Pătrăşcanu – Fondator, CEO, FAN Courier
- Marius Ghenea – Business Angel
- Cristian Nacu – Partener, Enterprise Investors
- Michael Patrulescu – Senior Economist Macro & Strategic Analysis, UniCredit Tiriac Bank
- And Berteanu – Partner, AchieveGlobal CEE
- Adrian Florea – Managing Partner, Trend Consult Group
- Dragos Popescu – Managing Partner, Diagma
- Lorand Soares Szasz – Business Coach, Director General
Şi compania noastră, Hieroglifs International ţine să urmărească această conferinţă, deoarece suntem siguri că evenimentul oferă un loc ideal pentru a întâlni noi parteneri, pentru a cumula cunoştinţe profesionale şi expertiză, dar şi o excelentă oportunitate pentru a arăta până unde am ajuns, ce am realizat până acum şi cum veţi putea Dumneavoastră beneficia de serviciile noastre.
Toată lumea este binevenită la o întâlnire cu noi – Hieroglifs International, – prin intermediul reprezentantului nostru la conferinţă, Gianluca Falco, pentru a afla mai multe despre serviciile legate de traduceri, cursurile de limbi străine şi alte servicii oferite de către compania noastră.
Sursa: http://timisoara2014.businessdays.ro/?gclid=CI2cuMD2r70CFWIMcwodOJYAqw
Autor: Artis Zukuls